اهمیت جذابیت جنسی برای همسر

تیم تخصصی مرکز آرامش زندگی با حضور دکتر مهرداد نامدار روانشناس شبکه یک و سه سیمای کشور و جمعی از متخصصین روانشناس و اساتید دانشگاه جهت خدمات روانشناختی در کنار شما هستند جهت هماهنگی و رزرو وقت با مشاوران کلینیک آرامش زندگی در رشت

نوبت دهی آنلاین ۰۱۳-۳۲۱۲۵۹۷۸
جذابیت جنسی برای همسر

جذابیت جنسی برای همسر داشتن یکی از دغدغه های اصلی زن و شوهر است. یکی از مهمترین عوامل  اعتماد بنفس داشتن و برخورداری از جذابیت جنسی این است که افراد تا چه اندازه خودشان را به لحاظ جنسی جذاب می دانند، در واقع وقتی که شما از اعتماد بنفس کافی برخوردار باشید، یقینا این حس به همسر شما نیز منتقل خواهد شد و در ذهن طرف مقابل خود،شما به عنوان شخصی دارای جذابیت جنسی در نظر گرفته خواهید شد. جذابیت جنسی برای همسر

متاسفانه درصد زیادی از زوجین هستند که بیشتر بخاطر دلایل اخلاقی با همسرشان ازدواج کرده اند و بعد به دلیل اینکه همسرشان جذابیت جنسی لازم را برایشان نداشته است، زندگی مشترکشان با مشکلاتی روبر شده و حتی بعضی ها نیز به طلاق و جدایی منجر شده است.

در واقع این مساله خود نشان دهنده این است که عدم توجه به جذابیت های جنسی در انتخاب همسر، می تواند زندگی زناشویی را تهدید جدی کند. جذابیت جنسی به عنوان یک اصل مهمی در آموزش مسایل زناشویی زوجین است.

جذابیت جنسی برای همسر در اتاق خواب

زمانی که شما اندام خودتان را دوست داشته باشید، می توانید این احساس را در همسرتان هم ایجاد کنید تا با باوری مثبت نسبت به بدن شما،  بدن شما را دوست دارد و با عشق و محبت بیشتر با آن برخورد می کند و به طور ناخودآگاه تحت تاثیر احساس شما قرار می گیرد.

  1. یکی از مهم ترین روش های ایجاد جذابیت جنسی زناشویی، داشتن تنوع در روش های دخول حین رابطه جنسی است. درصد قابل توجهی از زوجین بخاطر یکنواختی در روابط جنسی و حرف های تکراری زدن در حین رابطه جنسی و قابل پیش بینی جذابیت جنسی خود را از دست می دهند.
  2. ضرورت دارد که برای داشتن پوزیشن های جدید جنسی باید قبل از اقدام به برقراری رابطه جنسی، برنامه ریزی درستی کنید تا بتوانید میزان جذابیت جنسی را افزایش دهید.
  3. یکی دیگر از روش های افزایش جذابیت جنسی این است که زوجین محل رابطه جنسی خود را بعد از مدتی تغییر بدهند و همچنین زمان آن را قابل پیش بینی نکنند.
  4. برای ایجاد تحریک پذیری و جذابیت جنسی بیشتر حتما لازم نیست که در اینترنت دنبال آن بگردید، بلکه لازم است با ذهن خلاق خود روش ها و ایده های جدید را بکار ببرید و روش های  معاشقه با همسر را فرا بگیرید.
  5. جهت افزایش رابطه جنسی، هیچ وقت سعی نکنید تا از همسر خود بپرسید که آیا رابطه برایش لذت بخش بوده و ارضا شده یا نه… بخاطر اینکه این سوال از میزان جذابیت کم می کند، در واقع همسر با پرسیدن این سوال از جانب شما، تصور میکند که شما به خاطر خستگی از ادامه دادن رابطه جنسی لذتی نمی برید و صرفا تلاشی برای ارضا شدن او  را دارید. بهتر است با تمرکز روی حالات و نشانه های رفتار جنسی همسر  ارگاسم و اوج لذت جنسی همسر را تشخیص دهید.
  6. یکی دیگر از روش های افزایش جذابیت های جنسی در روابط زناشویی، این است که زوجین قبل از رابطه جنسی با بدن همسرشان بازی کنند و لمس کنند و در واقع با بوسیدن نقاط مختلف و لیسیدن نواحی حساس همسر که برای او قابل حدس و پیش بینی نباشد برای او جذابیت جنسی ایجاد کنید. با این کار می توانید عطش جنسی همسرتان را زیاد کنید  و او را غافلگیر کنید.
  7. قبل از رابطه جنسی از آرامش اعصاب کافی برخوردا ر باشید و توجه کنید که همسر شما نیز تنش نداشته باشد.
  8. در تحریک همسرتان از روش قطع و وصل کردن استفاده کنید: برخی اوقات نیاز است که تحریک را به عقب بیندازید و آهسته آهسته تحریک را ادامه دهید.
  9. یکی از نشانه های مهم جذابیت جنسی در زن و مرد، هنر بوسیدن با دهان خوشبو و لباسی آراسته و متنوع در هر رابطه است که می تواند به قدر کافی  زن و شوهر را تحریک کند و برای داشتن رابطه جنسی موفق آماده کند.
  10. صحبتهای کوتاه در حین رابطه جنسی را فراموش نکنید.
  11. از جمله جاذبه های زنان برای مردان ، تنوع لباس و آرایش برای آمیزش است . تغییر مدل موی و تنوع در آرایش شما را به عنوان یک زن جذاب برای شوهر نمایان می کند. اصلاح صورت معطر کردن بدن پوشیدن لباسهای محرک جنسی جدید ، جذابیت جنسی در رابطه زناشویی را ضمانت می کند.
  12. یکی از روش های تحریک پذیری خصوصا برای مردان این است که همسرشان نیمه برهنه باشد. در شروع آمیزش جنسی لباس ها را بلافاصله از تن در نیاورید اجازه دهید اندامهای جنسی و نقاط تحریک پذیر بدن شما با لباسهای محرک برای همسرتان بیشتر نشان داده شود.
  13. در آغوش گرفتن همسر و نیاز او به محکم بغل کردن جاذبه جنسی را برای همسر بیشتر می کند . پس از رابطه همسر خودرا در میان بازوی خود بگیرید.

در صورت نیاز به انجام مشاوره های تخصصی می توانید با روانشناسان بهترین مرکز مشاوره رشت در تماس باشید.

4.7/5 - (15 امتیاز)
دسته بندی : روابط،خانواده و ازدواج

اکثر زوجین به چه دلیلی جذابیت جنسیشان را از دست می دهند؟

درصد قابل توجهی از زوجین بخاطر یکنواختی در روابط جنسی و حرف های تکراری زدن در حین رابطه جنسی و قابل پیش بینی جذابیت جنسی خود را از دست می دهند.

آیا داشتن جذابیت جنسی تاثیری بر اعتماد به نفس می گذارد؟

یکی از مهمترین عوامل  اعتماد بنفس داشتن و برخورداری از جذابیت جنسی این است.

1 thought on “اهمیت جذابیت جنسی برای همسر”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوبت دهی آنلاین ۰۱۳-۳۲۱۲۵۹۷۸