مشاوره فردی در رشت

تیم تخصصی مرکز آرامش زندگی با حضور دکتر مهرداد نامدار روانشناس شبکه یک و سه سیمای کشور و جمعی از متخصصین روانشناس و اساتید دانشگاه جهت خدمات روانشناختی در کنار شما هستند جهت هماهنگی و رزرو وقت با مشاوران کلینیک آرامش زندگی در رشت

نوبت دهی آنلاین ۰۱۳-۳۲۱۲۵۹۷۸
مشاوره فردی در رشت

در زندگی هر کدام از ما اتفاقات متفاوتی ممکن است بیفتد که به مشاوره نیاز داشته باشیم. این مشاوره می تواند در زمینه های مختلف باشد. اگر شما ساکن رشت باشید و با مسئله ای روبرو هستید که برای حل کردنش به کمک نیاز دارید از خودتان می پرسید که برای مشاوره فردی در رشت باید به مرکزی مراجعه کنم و مشاور در چه زمینه هایی می تواند به ما کمک کند.

مراجعه به مشاور برخلاف تصور عامیانه ای که از آن وجود دارد، به این معنا نیست که فرد مشکل روانی دارد. مشاوره فردی در رشت می تواند در زمینه های مختلفی به ما کمک کند. به کمک مشاوره و براساس راهنمایی های روانشناس بسیاری از مشکلات قابل حل است و می توان به راحتی از پس آن ها برآمد.

در این مقاله می خواهیم به موارد مختلفی که مشاوره فردی در رشت می تواند در آنها به ما کمک کند بپردازیم:

 

مشاوره فردی چه کمکی به ما می کند؟

موضوعات مختلفی وجود دارد که برای آن ها می توانیم از مشاور کمک بگیریم. انتخاب رشته تحصیلی، مشاوره کنکور و حل کردن مشکلاتی که در رابطه با تحصیل دانش آموزان وجود دارد از جمله مشکلاتی است که توسط مشاور می تواند حل و فصل شود. ( ?What Is Therapy )

هم چنین مشاوره های پیش از ازدواج، زوج درمانی و مشاوره های مربوط به رابطه جنسی از جمله مشاوره هایی است که می تواند به بهبود وضعیت ازدواج افراد کمک کند. به همین علت یکی از راه هایی که پیش روی زوج های جوان است این است که برای حل مشکلات شان به مشاور روانشناس مراجعه کنند و از او کمک بخواهند.

در ادامه به چند مورد از مهم ترین انواع مشاوره فردی در رشت می پردازیم:

 

1- مشاوره ازدواج

مشاوره ازدواج جزو پرکاربردترین و البته پرطرفدارترین خدمات مشاوره ای است که وجود دارد. در مشاوره ازدواج زن و شوهرهایی که در زندگی شان با مشکلاتی روبرو هستند می توانند به مشاور مراجعه کنند.

مشاور روانشناس با پرسیدن سوالات مختلف و انجام تست های متفاوت سعی می کند که ریشه مشکلات شما را متوجه شود. پس از اینکه روانشناس متوجه شد که مشکل از کجاست با انجام جلسات روانشناسانه به شما کمک می کند تا بتوانید با مسائلی که با آن مواجه هستید روبرو شوید.

اشتباهی که تعداد زیادی از زوج ها می کنند این است که برای حل و فصل مشکلات و جر و بحث هایی که دارند به مشاور مراجعه نمی کنند و اجازه می دهند که مشکلات در زندگی شان ریشه بدواند. در صورتی که مراجعه به روانشناس می تواند خیلی سریع از بزرگتر شدن مشکلات جلوگیری کند.

پیشنهاد می کنم در این مورد حتما مقاله مشاور ازدواج را مطالعه کنید.

مشاوره تحصیلی

2- مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی یکی از شاخه های مهم علم روانشناسی است. در زندگی امروز ما درس خواندن و مدرک تحصیلی نقش بسیار بزرگی درشکل دادن به آینده افراد دارد. از طرف دیگر برگزاری هر ساله کنکور که به عنوان یک قول بزرگ در بین دانش آموزان شناخته می شود باعث می شود تا دانش آموزان برای موارد متعددی به مشاور مراجعه کنند.

مراجعه به مشاوره فردی در رشت می تواند برای برنامه ریزی تحصیلی، انتخاب رشته کنکور، انتخاب رشته تحصیلی و یا استرس تحصیلی باشد. متاسفانه در سالهای اخیر و با شدید شدن رقابت در میان دانش آموزان، استرس به یک بخش جدانشدنی برای درس خواندن تبدیل شده است.

پیشنهاد می کنم در این مورد حتما مقاله مشاور تحصیلی را مطالعه کنید.

کنار آمدن با استرس هایی که در هنگان درس خواندن و یا امتحانات برای دانش آموزان پیش می آید می تواند نقش بسیار مهم و اساسی در بهبود کیفیت درس خواندن آنها داشته باشد که این موضوع یکی از کارکردهای اساسی مشاوره فردی در رشت است.

به همین علت است که همیشه مراجعه به یک مشاور متخصص می تواند یک راه حل کاملا مناسب برای مشکلات تحصیلی باشد.

 

نتیجه گیری:

برای اشخاصی که ساکن رشت هستند، مراجعه به یک مشاور مناسب و مشاوره فردی در رشت همیشه یک موضوع چالش برانگیز است. پیدا کردن یک مشاور مجرب می تواند در مراحل مختلف زندگی به شما یاری برساند. بنابراین اگر احساسی می کنید که مشکلی دارید که نیاز دارید برای حل آن از کسی کمک بگیرید، پیشنهاد می کنم حتما با یک مشاور مناسب تماس بگیرید و از راهنمایی های او استفاده کنید.

 

منبع:

www.psychologytoday.com

 

Rate this post
دسته بندی : خدمات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوبت دهی آنلاین ۰۱۳-۳۲۱۲۵۹۷۸