مشاور جنسی در رشت

تیم تخصصی مرکز آرامش زندگی با حضور دکتر مهرداد نامدار روانشناس شبکه یک و سه سیمای کشور و جمعی از متخصصین روانشناس و اساتید دانشگاه جهت خدمات روانشناختی در کنار شما هستند جهت هماهنگی و رزرو وقت با مشاوران کلینیک آرامش زندگی در رشت

نوبت دهی آنلاین ۰۱۳-۳۲۱۲۵۹۷۸
مشاور سلامت جنسی در رشت

مشاوره جنسی یکی از انواع مشاوره هایی است که توسط روانشناس و یا مشاور انجام می گیرد. رابطه جنسی یکی از اساسی ترین قسمت های هر ازدواج است. داشتن یک رابطه جنسی خوب می تواند به بهتر شدن ازدواج و شرایط زن و مرد کمک کند. بهترین مشاور جنسی در رشت به بهبود روابط جنسی کمک می کند.

واقعیتی که وجود دارد این است که مسائل جنسی یکی از مهم ترین عواملی است که زندگی زن و مرد را تحت تاثیر قرار می دهد. مشاوره جنسی به زن و مرد کمک می کند تا بتوانند مشکلاتی که در رابطه شان دارند را به صورت آزادانه بیان کنند. هم چنین بهترین مشاور جنسی در رشت به زن و مرد کمک می کند تا راه حل مناسبی برای مسائل و مشکلاتی که با آن مواجه هستند پیدا کنند.

در این مقاله می خواهیم ویژگی های یک مشاور جنسی خوب را بیان کنیم تا بتوانید با شناخت این ویژگی ها بهترین مشاور جنسی در رشت را بشناسید:

 

مشاور سلامت جنسی کیست؟

مشاور سلامت جنسی در واقع یک روانشناس یا فردی است که مدرکی مرتبط دارد و می تواند به شما در زمینه روابطی که با همسرتان دارید، مشاوره دهد. مشاور سلامت جنسی یک فرد کاملا قابل اعتماد است که شما می توانید تمام مشکلاتی که با آن ها دست و پنجه نرم می کنید را مطرح کنید.

صحبت کردن با یک فرد غریبه در مورد مسائل جنسی برای همه زوج های جوان مشکل است. زیرا مسائل جنسی همیشه به عنوان یک خط قرمز تلقی می شود و رابطه بین زن و شوهر جزو موضوعات محرمانه ای است که معمولا با شخص دیگری در میان گذاشته نمی شود.

اما این موضوع در موقعیتی که شما به روانشناس مراجعه می کنید متفاوت است. مشاور جنسی در رشت یک مشاور کاملا قابل اعتماد است. به همین دلیل شما می توانید بدون هیچ ترس و نگرانی تمام مشکلات تان را با او در میان بگذارید. در مقابل، مشاور سلامت جنسی نیز راهکارهای مناسبی به شما ارائه می کند که می تواند رابطه شما را نجات بدهد. البته به کار بردن یا نیردن این راهکارها به خود شما بستگی دارد. اگر واقعا به دنبال این هستید که زندگی زناشویی تان را بهبود ببخشید، اجرای توصیه های مشاور سلامت جنسی گره گشا خواهد بود. ( Sex Therapy: What Men and Women Should Know )

مشکلات زناشویی

مشاور مناسب چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از مهم ترین سوالاتی که کسانی که به دنبال بهترین مشاور جنسی در رشت هستند از خودشان می پرسند این است که مشاور باید چه ویژگی هایی داشته باشد.

حقیقتی که وجود دارد این است که برای بسیاری از افراد، مطرح کردن مسائل جنسی با یک مشاور جنس مخالف سخت و دشوار است. بنابراین یکی از توصیه هایی که به افرادی که می خواهند به تنهایی در جلسات مشاوره سلامت جنسی شرکت کنند این است که بهتر است به مشاوری مراجعه کنند که در حضور او احساس راحتی می کنند.

اگر شما خانمی هستید که به دنبال بهترین مشاور جنسی در رشت هستید و یا آقایی هستید که به دنبال بهترین راهکار برای حل مشکلات تان می گردید، بهتر است به مرکزی مراجعه کنید هم مشاوران خانم داشته باشد و هم مشاوران آقا. در مرکز تخصصی مشاوره به شما حق انتخاب داده می شود تا بتوانید مشاوری که با خلقیات شما سازگار است را انتخاب کنید.

یکی از معیارهای دیگری که برای انتخاب مشاور سلامت جنسی مناسب اهمیت دارد این است که مشاور حتما باید در زمینه کاری اش متخصص باشد و تحصیلات روانشناسی و یا مشاوره داشته باشد. اشتباهی که تعدادی از زوج ها انجام می دهند این است که به جای مراجعه به مشاور سعی می کنند مسئله را با یکی از اطرافیان شان در میان بگذارند.

مشورت کردن با افرادی که در این زمینه تخصص ندارند نه تنها به بهبود وضعیت کمک نمی کند بلکه ممکن شرایط را بدتر از گذشته کند. این مشاوره های غلط ممکن است باعث نابود شدن رابطه بین زن و مرد شود. پیشنهاد می کنم در این مورد حتما مقاله 6 عامل ویران کننده روابط زن و شوهر را مطالعه کنید.

 

جلسات مشاوره چقدر طول می کشد؟

یکی از چالش های کسانی که به دنبال بهترین مشاور جنسی در رشت هستند این است که دوره های جلسات چقدر طول می کشد و نتیجه بخضی آن چقدر است.

زمانی که یکی از طرفین احساس می کند که مشکلات جنسی که با آن مواجه هستند دارد ادامه زندگی را تحت تاثیر قرار می دهد، به دنبال مشاور می گردد و به او مراجعه می کند. دوره های مشاوره سلامت جنسی معمولا کوتاه مدت هستند و در اکثر موارد هم نتایج خوبی دارند.

گاهی ممکن است که روانشناس به این نتیجه برسد که مشکلاتی که زوج دارند تجربه می کنند به دلیل مشکلات روحی و روانی نیست و مشکلات جسمی است که روابط زناشویی را تحت تاثیر قرار داده است. در چنین شرایطی روانشناس به زن یا مرد توصیه می کند که برای درمان مشکلات شان به پزشک مراجعه کنند.

پزشک با انجام آزمایش ها سلامت جسمی زن و مرد را می سنجد. بیماری هایی مانند دیابت، افسردگی، انواع سرطان، مشکلات غدد و بیماری های مربوط به تیروئید از جمله بیماری هایی هستند که امکان دارد در روند زندگی زناشویی اختلال ایجاد کنند و میل جنسی را کاهش دهند. بنابراین پزشک تعیین می کند که چه مقداری از این مشکلات مربوط به شرایط جسمی است و درمان را شروع می کند. درمان این بیماری ها بسته به نوع بیماری و شدت آن، طول می کشد.

مراجعه به مشاور جنسی

چه زمانی به مشاور سلامت جنسی مراجعه کنیم؟

یکی از سوالاتی که همیشه ذهن زوج های جوان را درگیر می کند این است که چه زمانی می توانیم به مشاور سلامت جنسی مراجعه کنیم. برای پاسخ دادن به این سوال باید گفت که شرایط مختلفی وجود دارد ممکن است در زندگی مشترک ایجاد شود که زن و مرد را به این فکر بیندازد که بهتر است به مشاور سلامت جنسی مراجعه کنند. البته گاهی اتفاق می افتد که برداشت اشتباهی از مشاوره سلامت جنسی وجود دارد و به جای مراجعه به مشاور خانواده، به مشاور سلامت جنسی مراجعه می شود.

کاهش میل جنسی، اختلافات طولانی مدت زن و شوهر، نبودن صمیمیت بعد از خیانت، کم شدن رابطه عاطفی بعد از به دنیا آمدن فرزندان و طلاق عاطفی از جمله موارد مهمی است که برای حل کردن آن ها بهتر است به بهترین مشاور جنسی در رشت مراجعه شود تا با ارائه راهکارهای مناسب برای آن ها چاره ای اندیشیده شود.

یکی از مواردی که در بالا به آن اشاره شد، به دنیا آمدن فرزندان است. یکی از تصورات اشتباهی که در میان خانم هایی که بچه دار می شوند وجود دارد این است که با متولد شدن فرزند، رابطه زناشویی مختل می شود و زن و مرد نمی توانند مثل گذشته با همدیگر ارتباط داشته باشند، در صورتی که داشتن فرزند هیچ تداخلی با داشتن رابطه جنسی ندارد.

ممکن است به دلیل مشغله های زیادی که بزرگ کردن نوزاد برای مادر ایجاد می شود، مادر احساس خستگی مداومی داشته باشد و میل جنسی کمتری داشته باشد. اما همسر او باید بداند که برقراری رابطه جنسی برای سلامت روان مادر بسیار اهمیت دارد. چرا که از فشار روانی که مادر تحمل می کند کاسته می شود و هم چنین زن احساس می کند که همسرش در همه حال پشتیبان او خواهد بود.

اضطراب و استرس یکی از شایع ترین مشکل هایی است که در طول مدت درمان برای شما ایجاد می شود پیشنهاد می کنم حتما مقاله با اختلال اضطراب چه می توان کرد را مطالعه کنید.

 

نکات ضروری برای مراجعه به مشاوره سلامت جنسی

متاسفانه یکی از مسائلی که همیشه در مورد مشاوره جنسی وجود دارد این است که عرف جامعه دیدگاه مناسبی در مورد این موضوع ندارد. هم چنین تعدادی از راهکارهایی که مشاور سلامت جنسی ارائه می دهد ممکن است با مسائل مذهبی تداخل داشته باشد.

بنابراین ضروری که وجود دارد این است که پس از این که تصمیم گرفتید به مشاوره سلامت جنسی مراجعه کنید بهتر است این راز را بین خود و همسرتان نگه دارید و این موضوع را حتی با خانواده یا دوستان نزدیک تان در میان نگذارید.

این رازنگهداری به شما کمک می کند تا بتوانید با خیال راحت تری به مشاوره مراجعه کنید. اگر یکی ازدوستان و آشنایان تان در جریان این موضوع قرار بگیرد ممکن است مدام در مورد نتیجه این جلسات مشاوره از شما سوال کند. هم چنین ممکن است سعی کند به شما مشاوره هایی بدهد که غیرتخصصی و غیر علمی باشد و نتایج خوبی نداشته باشد.

بنابراین بسیار مهم است که این راز را بین خود و همسرتان نگه دارید و افراد دیگری را در جریان جزئیات مشکلات زناشویی تان قرار ندهید.

 

نتیجه گیری:

پیدا کردن بهترین مشاور جنسی در رشت احتمالا یک چالش مهم برای کسانی است که در رشت زندگی می کنند و در زندگی شان با مشکلات زناشویی روبرو هستند. واقعیت این است که زن و شوهر های زیادی وجود دارند که با مشکلات مختلفی در زمینه رابطه جنسی شان دست و پنجه نرم می کنند.

بنابراین شما اگر جزو زوج هایی هستید که به دلایل مختلف، روال معمولی زندگی زناشویی تان بهم خورده است، اصلا نگران نباشید. بهترین راهکاری که می توانید در پیش بگیرید این است که باید به یک مشاور متخصص و مجرب مراجعه کنید و با استفاده از راهنمایی های او به زندگی مشترک تان سر و سامان بدهید تا شرایط تان روز به روز بهتر از گذشته بشود.

 

منابع:

www.verywellhealth.com

www.everydayhealth.com

5/5 - (12 امتیاز)
دسته بندی : خدمات

چه عواملی به داشتن یک رابطه جنسی خوب کمک می کند؟

داشتن یک رابطه جنسی خوب می تواند به بهتر شدن ازدواج و شرایط زن و مرد کمک کند. بهترین مشاور سلامت جنسی در رشت به بهبود روابط جنسی کمک می کند.هم چنین بهترین مشاور سلامت جنسی در رشت به زن و مرد کمک می کند تا راه حل مناسبی برای مسائل و مشکلاتی که با آن مواجه هستند پیدا کنند.

جلسات مشاوره چقدر طول می کشد؟

پزشک تعیین می کند که چه مقداری از مشکلات مربوط به شرایط جسمی است و درمان را شروع می کند. درمان این بیماری ها بسته به نوع بیماری و شدت آن، طول می کشد.

دذ چه صوذت باید به مشاور جنسی مراجعه کنیم؟

کاهش میل جنسی، اختلافات طولانی مدت زن و شوهر، نبودن صمیمیت بعد از خیانت، کم شدن رابطه عاطفی بعد از تولد فرزندان و طلاق عاطفی از جمله مواردی است که برای حل کردن آن ها بهتر است به بهترین مشاور سلامت جنسی در رشت مراجعه شود تا با ارائه راهکارهای مناسب برای آن ها چاره ای اندیشیده شود.

10 thoughts on “مشاور جنسی در رشت”

  1. سلام خسته نباشید
    29سالمه
    از سن ۱۷تا۲۶سالگی سکس داشتم بعدش بابام فوت کرد که مشغله زیاد باعث شد که سه سال اصلا دنبال سکس نباشم و به جاش خود ارضای میکردم حدود ۶ ماه هستش که در یک ربطه هستم و مشکلات زیادی هم دارم از جمله شغل مسایل خانوادگی و غیره و تو این مدت چند بار سکس کردم ولی التم به اندازه کافی سیخ نشد و اگه هم سیخ شد بعداز دخول دوباره اندازشو از دس داد و تو سکس به استرس رسیدم… چیکار باید بکنم؟

    1. سلام
      یکی از موارد لازم رابطه جنسی با کیفیت، آرامش ذهن هستش.با توجه به مشکلاتی که بهشون اشاره کردی میتونن دلیل این اختلال کارکرد، همین مشکلات باشن.
      به یک روانشناس خوب مراجعه کن تا با بررسی دقیق‌تر روند درمان هرچه زودتر شروع بشه.
      همکارای ما در مرکز شاوره آرامش زندگی می‌تونن بهت کمک کنن.
      01332120043

  2. سلام بنده کمی مشکل راست یاشق نشدن آلت را دارم البته در بعضی مواقع چاره کار چیست باتشکر

    1. سلام
      لازم هست اطلاعات بیشتری در اختیار باشه. به یک روانشناس خوب مراجعه کنید

      1. سلام من یه پسرم که علاقه زیادی به پوشیدن لباس های زنانه دارم، این از دوران کودکی احتمالا کمتر از 4 سالگی شروع شده و تا الان که 30 ساله هستم ادامه داشته. بارها سعی کردم اینکارو کنار بزارم ولی موفق نشدم، البته این موصوع رو باید بگم وقتی اینکارو انجام میدم حس آرامش و خوبی دارم. اما گاهی اوقات با اینکار ارضا جنسی هم میشوم. سوال من به اینجا برمی‌گردد که من در این ارضا شدن ها 3 بار در زمان های سنی مختلف در حین ارضا شدن لرزش کامل بدن داشتم که شبیه به ارگاسم زنانه بوده، آیا این اتفاق در مردان طبیعی یا خیر؟

  3. باسلام خدمت مشاور عزیز
    من هشت سال ازدواج کردم اوایل ازدواج چند ماه به خانمم مهلت دادم که باهم رابطه جنسی داشته باشین ولی همش میترسید بالاخره با کمی خشونت زن شد و الان هشت سال هست ما رابطه داریم ولی اصلا دخول انجام نمیشه و یه کابوس برای ماهست
    لطفا کمکم کنید

    1. سلام
      این موضوع که درگیرش هستید از موضوعاتی هست که برخی زوجین رو درگیر می‌کنه. مسایل مختلفی روی این موضوع دخیل هستند از اضطراب تا نوع فکر درباره رابطه جنسی. خوشبختانه اگر پیگیری انجام بشه قابل درمان هست و فرد کارکرد جنسی خودش رو به دست میاره. خشونت و فشار و اجبار شاید موقتا جوابگو باشن اما در دراز مدت نه تنها باعث حل شدن مشکل نمیشه بلکه میتونه باعث بیزاری از رابطه جنسی بشه.
      میتونید با مراجعه به یک روانشناس خوب فرایند درمان رو آغاز کنید.

  4. سلام چندسالی هست که موقع سکس نفرسوم دلمون میخواد ونمیتونیم به دکتر بریم یعنی خجالت میکشیم مشکل بگیم چکار باید بکنیم

    1. سلام
      معلومه که صحبت کردن در این مورد براتون سخته و از طرفی این موضوع باعث شده مشکلاتی برای زندگی مشترک شما به وجود بیاره که لازمه بهش رسیدگی بشه. اینکه علاقه مندید برای حل مساله‌تون کمک بگیرید و دنبال راهکار هستید خیلی خوبه و میتونه توی فرایند درمان خیلی کمک کننده باشه.
      در مورد احساس شرم و خجالت هم باید اینو یادآوری کنم که شما اولین زوجی نیستید که درگیر همچین موضوعی هستید و درمانگرتون هم اولین بارش نیست که همچین مشکلی رو از زبان زوج میشنوه. رابطه با روانشناس یک رابطه بدون قضاوت، پیشداوری و راحت و امن هست. پس جایی برای نگرانی از این موضوع که از طرف درمانگرتون قضاوت بشید، جور دیگه ای به شما نگاه بشه و مورد انگ و اتهام قرار بگیرید وجود نداره.
      پیشنهاد میکنم به این احساس خودتون غلبه کنید و هرچه زودتر فرایند مشاوره با یک روانشناس مجرب شروع کنید تا بتونید زندگی مشترک تون رو به سمتی که دلخواهتون هست هدایت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوبت دهی آنلاین ۰۱۳-۳۲۱۲۵۹۷۸