علایم و درمان اضطراب – گفتگوی دکتر مهرداد نامدار با برنامه سیمای خانواده

تیم تخصصی مرکز آرامش زندگی با حضور دکتر مهرداد نامدار روانشناس شبکه یک و سه سیمای کشور و جمعی از متخصصین روانشناس و اساتید دانشگاه جهت خدمات روانشناختی در کنار شما هستند جهت هماهنگی و رزرو وقت با مشاوران کلینیک آرامش زندگی در رشت

نوبت دهی آنلاین ۰۱۳-۳۲۱۲۵۹۷۸
علایم و درمان اضطراب دکتر نامدار

اضطراب و استرس از دیگر اختلالات رایج روانی در میان افراد است. به طوری که اگر خود دچار اضطراب و استرس بیمارگون نباشیم، در میان دوستان و اطرافیان حتما افرادی را سراغ داریم که به قولی افرادی مضطرب باشند. علایم و درمان اضطراب

از نشانه‌های اضطراب و استرس می‌توان به نگرانی و دلشوره دایمی، گوش به زنگ بودن، ترس و تردید و نگرانی مفرط به طوری که باعث اخلال در زندگی روزمره و روابط میان‌فردی فرد شده باشد، نام برد.

از آنجایی که اضطراب و استرس باعث کاهش کیفیت زندگی فرد مبتلا می‌شود، از این رو دانشتن علایم و درمان اضطراب نقشی حیاتی و ضروری دارد.

خوشبختانه با پیشرفت علم روانپزشکی و دانش روانشناسی، درمان‌های فراروان و موثری برای درمان اضطراب در دسترس درمانگران و درمان‌جویان است که اثر قابل توجه و شایانی در بهبود این اختلال دارند.

 

دکتر مهرداد نامدار در این قسمت از حضور خود در برنامه سیمای خانواده شبکه یک سیما، با توجه به اهمیت و فراوانی اختلال اضطراب و استرس، به این موضوع پرداختند و درباره علایم و درمان اضطراب در این برنامه نکاتی را ارایه نمودند.

‌ ‌

علایم و درمان اضطراب

‌ ‌ ‌
اگر نشانه‌های اضطراب را که در ویدئو به آن اشاره شد در خود می‌بینید، باید بدانید که جای نگرانی نیست. شما نیمی از راه درمان را که آگاهی به مشکل باشد را طی کرده‌اید.
برای ادامه روند درمان با یک روانشناس خوب مشورت نمایید تا مسیر رهایی از اضطراب را هرچه سریعتر آغاز نمایید.
مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی آرامش زندگی با همکاری جمعی از بهترین روانشناسان رشت به سرپرستی دکتر مهرداد نامدار آماده همراهی شما عزیزان در مسیر درمان میباشند.
مطالب مرتبط
 ‌ ‌
‌ ‌ ‌
‌ ‌
Rate this post
دسته بندی : دکتر مهرداد نامدار ویدئوهای روانشناسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوبت دهی آنلاین ۰۱۳-۳۲۱۲۵۹۷۸