مشاوره آنلاین در رشت – چگونه مشاوره آنلاین بگیریم؟

تیم تخصصی مرکز آرامش زندگی با حضور دکتر مهرداد نامدار روانشناس شبکه یک و سه سیمای کشور و جمعی از متخصصین روانشناس و اساتید دانشگاه جهت خدمات روانشناختی در کنار شما هستند جهت هماهنگی و رزرو وقت با مشاوران کلینیک آرامش زندگی در رشت

نوبت دهی آنلاین ۰۱۳-۳۲۱۲۵۹۷۸
مشاوره آنلاین در رشت

موثرترین ترین مشاوره آنلاین را در رشت و با همکاران مرکز مشاوره آرامش زندگی تجربه کنید و از یک مشاوره خوب لذت ببرید. هر چقدر که دنیای ما به سمت تکنولوژی و دیجیتال سوق پیدا می‌کند، تقریبا تمامی نیازهای ما نیز در بستر وب پوشش داده می‌شود. مشاوره نیز در این فضا بسیار رشد پیدا کرده‌است.

امروزه افراد زیادی به دنبال درمان هستند و برای دریافت کمک به مطب مشاوران محترم مراجعه می‌کنند. این در حالی است که خدمات روانشناختی بیش از هر زمان دیگری در دسترس هستند.

به همین دلیل مرکز مشاوره آرامش نیز مشاوره آنلاین را به خدمات خود افزوده است. شما می‌توانید در صورت نیاز به مشاوره آنلاین با شماره 09100911394 جهت رزرو نوبت در تماس باشید.

مشاوره آنلاین چیست؟

مشاوره آنلاین مانند مشاوره سنتی که به صورت حضوری انجام می‌شود، یک سرویس بهداشت روان است که از طریق رسانه‌های آنلاین مانند برنامه‌های تلفن همراه، کنفرانس‌های ویدئویی، پیام‌های متنی، ایمیل یا هر بستری که امکان مکالمه به صورت مجازی وجود داشته باشد، ارائه می‌شود.

فناوری توانسته است تحولی در نحوه دریافت روان درمانی یا کار با روانشناس ایجاد کند.

معمولا روانشناسان هر درمانی را که توسط ابزار یا وسایل ارتباط از راه دور ارائه شود را به عنوان telepsychology می‌شناسند.

البته ممکن است این موارد را تحت عنوان وب درمانی، تلفن درمانی، متن درمانی یا آنلاین درمانی نیز بشنوید.

مشاوره آنلاین در مقایسه با روان درمانی حضوری مزایایی را به همراه دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

بهترین روانشناس رشت

بهترین مشاوره آنلاین در رشت

مشاوره آنلاین در رشت

مزایای مشاوره آنلاین در رشت

  • صرفه جویی در زمان

در این نوع مشاوره برای ملاقات با روانشناس نیازی به طی کردن مسافت‌های طولانی برای رفتن به مطب ندارید و به راحتی با شماره‌گیری، گفتگوی آنلاین جلسه برگزار می‌شود. هر کجا که باشید می‌توانید جلسه مشاوره خود را داشته باشید. بنابراین درمان آنلاین می‌تواند وقت کمتری از شما بگیرد و از ترافیک و بیرون رفتن در امان باشید.

  • صرفه جویی در هزینه

معمولا مشاوره آنلاین در مقایسه با مشاوره حضوری، هزینه کمتری دارد زیرا ممکن است جلسه آنلاین به میزان قابل توجهی کمتر از مراجعه حضوری باشد که این می‌تواند یک مزیت خوب محسوب شود.

  • دسترسی آسان و راحت

ارتباطات آنلاین برای بسیاری از افراد به ویژه جوانان یا کسانی که اغلب از فناوری استفاده می‌کنند، بسیار راحت است. معمولا افراد بیشتری برای برقراری ارتباطات از طریق ایمیل، وبینار و پیام کوتاه استفاده می‌کنند و علاوه بر این مسئله بسیاری از افراد با چنین ارتباطاتی راحت‌تر هستند و صحبت از طریق تلفن یا پیام را به ارتباط حضوری ترجیح می‌دهند، مخصوصا در زمانی که قرار است درباره‌ی خودشان صحبت کنند.

برخی از افراد از طریق اینترنت و فضای مجازی نسبت به حضور فیزیکی و چهره به چهره، راحت‌تر می‌توانند در مورد موضوعاتی مانند احساسات، مسائل شخصی و اهداف خود صحبت کنند.

افراد می‌توانند به راحتی در منزل خود باشند و روند درمان را تجربه کنند.

برخی از مشاوران مانند مرکز مشاوره آرامش زندگی به صورت 24 ساعته و خارج از ساعات کاری نیز به درمان می‌پردازند. بنابراین با خیالی راحت و دسترسی بیشتر این امکان را برای افرادی که به مشاوره نیاز دارند، فراهم می‌کنند.

این نوع مشاوره علاوه بر این که از این جهاتی که ذکر شد، باعث دسترسی راحت می‌باشد؛ برای افرادی که نمی‌توانند به هر دلیلی به دفتر مطب بروند یا در بعضی از جوامع روستایی که نزدیکترین مطب روانشناس ممکن است یک یا دو ساعت با ماشین فاصله داشته باشد، راحت ترین راه استفاده می‌باشد.

برخی از افراد مبتلا به بیماری‌های مزمن یا معلولیت نیز ممکن است نتوانند رانندگی کنند یا به راحتی از خانه خود خارج شوند که در این شرایط مشاوره آنلاین یا تلفنی تنها گزینه برای آن‌ها می‌باشد.

مشاوره آنلاین در رشت

مرکز مشاوره آرامش زندگی

نکات لازم در انتخاب وب درمانی

روانشناسان در مورد مشاوره آنلاین یا همان وب درمانی اضهار دارند که ممکن است برای همه افراد مناسب نباشد؛ اگر فردی از یک بیماری روانی شدیدتر رنج می‌برد، جلسات آنلاین و وب درمانی برای او مناسب نخواهد بود و باید به صورت حضوری اقدام کند.

اگر شما به دنبال وب درمانی یا مشاوره آنلاین هستید، حتما با روانشناس مربوطه صحبت کنید تا مطمئن شوید گزینه‌ی مشاوره آنلاین و تلفنی برای شما مناسب باشد. همکاران ما در مرکز مشاوره آرامش زندگی شما را راهنمایی خواهند کرد.

اما نکاتی که در انتخاب مشاوره باید مورد توجه قرار دهید را بررسی کنیم. به عنوان مثال، افراد پشت برنامه‌ها ممکن است مجوز یا صلاحیت ارائه درمان را نداشته باشند. کلیه روانشناسان و سایر ارائه دهندگان این نوع خدمات باید از کشوری که در آن فعالیت می‌کنند، مجوز داشته باشند.

قوانین صدور مجوز از شما محافظت می‌کند و فقط از افرادی که آموزش دیده و واجد شرایط تمرین هستند، اطمینان حاصل کنید و مشاوره بگیرید.

قبل از ثبت نام در هر گونه سرویس وب، بفهمید با چه کسی قرار است که کار کنید. در مورد مجوز و رزومه وی تحقیق کنید و از روانشناس و مشاوره موردنظر اطمینان حاصل کنید. علاوه بر این ، برخی از امنیت اطلاعات خود نگران هستند زیرا امنیت و حریم خصوصی اینترنت همچنان یک نگرانی جهانی است.

از همین رو مرکز مشاوره آرامش زندگی به دلیل همکاری با جمعی از بهترین روانشناسان رشت و مشاوران تایید شده و با سابقه، این نگرانی را برای مراجعانی که قصد مشاوره آنلاین را دارند حل نموده است.

مرکز مشاوره آرامش زندگی

بهترین مرکز مشاوره رشت

نتیجه گیری

بیایید روراست باشیم و به این امر بدیهی بپردازیم که مشاوره مجازی و آنلاین پیشرفت بزرگی در زمینه روانشناسی است و شرایط مناسب درمان را برای افرادی که هرگز از مشاوره استفاده نکرده‌اند یا دسترسی نداشته‌اند، به ارمغان آورده است.

مشاوره روانشناسی در بسیاری از شرایط می‌تواند مشکلات ما را حل کند.

بسیاری از ما در بخش‌های مختلفی از زندگی و تصمیم‌گیری‌ها دچار شک و تردید می‌شویم و چه بسا با انتخاب‌های اشتباه مسیر زندگی خود را تغییر می‌دهیم.

مشاوره در موضوعات مختلفی مانند تحصیل، ازدواج، مشکلات خانوادگی و درمان بسیاری از اختلالات مانند اظطراب، ترس، افسردگی که در دنیای امروز بسیاری از ما درگیر آن هستیم، تاثیرات مثبت دارد.

هر چقدر خودمان را بهتر و بیشتر بشناسیم باعث رشد فردی، رشد تفکر و کاهش تصمیم‌گیری‌های اشتباه می‌شود که برای رسیدن به این نتیجه باید از یک روانشناس متبحر کمک بگیریم. اگر فردی درونگرا هستید و از رو در رو شدن با مشاور احساس خوبی ندارید، به راحتی با مرکز مشاوره آنلاین آرامش زندگی ارتباط بگیرید و از خدمات 24 ساعته‌ی آن‌ها بهره ببرید.

یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای افرادی که نمی‌توانند اعتماد کنند و در جلسات حضوری با مشاور خود صحبت کنند، استفاده از مشاوره آنلاین می‌باشد. به عبارتی درمان آنلاین می‌تواند گزینه‌ و انتخابی مناسب برای کسانی باشد که می‌خواهند درباره زندگی خود و نحوه پیمایش در دنیا، انتخاب‌های بهتری داشته باشند.

 

Rate this post
دسته بندی : خدمات روابط،خانواده و ازدواج

2 thoughts on “مشاوره آنلاین در رشت – چگونه مشاوره آنلاین بگیریم؟”

  1. همسرم علاقه جدیدی پیدا کرده هر ازچندگاهی باهمکاران شرکت قبلی که آنها اغلب متاهل و مجرد هستن به شام و رستوران برود میگه میخوام از این به بعد زندگی کنم میگم این اصلا منصفانه نیست که با فریاد های پی در پی و فحاشی او روبه رو میشم و تو خودم می میرم. ازتون کمک میخوام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوبت دهی آنلاین ۰۱۳-۳۲۱۲۵۹۷۸