غر زدن در خانم ها بیشتر است یا آقایان؟ دکتر مهرداد نامدار در برنامه سیمای خانواده

تیم تخصصی مرکز آرامش زندگی با حضور دکتر مهرداد نامدار روانشناس شبکه یک و سه سیمای کشور و جمعی از متخصصین روانشناس و اساتید دانشگاه جهت خدمات روانشناختی در کنار شما هستند جهت هماهنگی و رزرو وقت با مشاوران کلینیک آرامش زندگی در رشت

نوبت دهی آنلاین ۰۱۳-۳۲۱۲۵۹۷۸
غر زدن در خانم ها

اگر به دنبال پاسخ به این پرسش باشیم که غر زدن در خانم ها بیشتر مشاهده می‌شود یا در بین آقایان، به احتمال زیاد ذهن‌مان به سمت خانم ها متمایل می‌شود و موافق این موضوع خواهیم بود که غر زدن در خانم ها یک رفتار رایج‌تر است.

این پاسخ شاید به این دلیل باشد که غر زدن را صرفا یک رفتار کلامی در نظر می‌گیریم و صرفا از آن جنبه به آن نگاه می‌کنیم و از آنجایی که خانم ها توانایی کلامی بالاتری نسبت به آقایان دارند، پس غر زدن در خانم ها را بیشتر و به عنوان یک رفتار مختص آن‌ها به حساب آوریم.

اما اگر یک نگاه جامع‌تر به موضوع داشته باشیم احتمالا با این دیدگاه که این رفتار در خانم ها صرفا بیشتر از آقایان است دچار چالش شویم.

دکتر مهرداد نامدار روانشناس و درمانگر بالینی در یکی دیگر از برنامه های سیمای خانواده در شبکه یک سیما، به موضوع غر زدن پرداخته است. در این برنامه دلایل غر زدن، راهکارهای جلوگیری از غر زدن و همچنین نحوه برخورد مناسب با افرادی که غر زدن عادت آن‌ها است ارایه شده است.

در ادامه می‌توانید تماشاگر این برنامه با موضوع غر زدن باشید.

 

 

 

‌ ‌

برای تماشای دیگر برنامه‌های دکتر مهرداد نامدار می‌توانید در کانال آپارات یا یوتیوب همراه باشید.

همچنین اگر علاقه مند به خواندن مطالب متنوع روانشناسی به صورت روزانه هستید، می توانید ما را در صفحه اینستاگرام به آدرس زیر یا با سرچ کردن “آرامش زندگی” دنبال نمایید.

 

صفحه اینستاگرام مرکز مشاوره آرامش زندگی

 

مطالب پربازدید دیگر:

۵ دلیل که خانم ها باید به خود افتخار کنند

قهر و آشتی در خانم ها و آقایان

تعبیر روانشناسی 9 خواب رایج

Rate this post
دسته بندی : دکتر مهرداد نامدار ویدئوهای روانشناسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوبت دهی آنلاین ۰۱۳-۳۲۱۲۵۹۷۸